Followers

Wednesday, June 27, 2012

Home » Kacukan ker?????

Kacukan ker?????


Asslammualaikum semua..siapa diantara kita yang berdarah kacukan??????Siapa angkat tangan tp jan tinggi2x..hehehe...(*mcm lah boleh nampak)..Kenpa Mrs Velentine buat entry ni???Kenapa???Sebab ada yang bertanya DI SINI...Sangat menghargai komen2 yang korang beri...

Terharu sebab rata2 semua cakap anak2 Mrs Velentine comel2x tp xda yang puji pun Mrs Velentine cantek....huhu...pujian utk  Mr Velentine pun ada...(*nampaknye Mrs Velentine kalah ngan hubby n anak2 sendirilah nampaknye..hahaha)

Tq semua yg memberi komen....Deq's Qienz & wan nurul hezrina...utk soalan korang adakah yang bertanya ada darah kacukan ker??? Jawapannya Ya...

Tersebutlah kisah..hahaha....jan marah ar....sebenarnya Mrs Velentine Kacukan Cina + Bisaya....Jodoh pula dengan jejaka berbangsa Dusun...Jadilah anak2 Dusun+Cina+bisaya...So itulah jawapan kepada persoalan anda...

Muka mcm cina..mcm korea...mcm jepun dah biasa Mrs Velentine dengar tp hakikatnya kacukan yang ada cuma Cina...kalo ada mcm korea mungkin disebabkan pembawaan masa mengandung....Kenapa???sebab Mrs Velentine hantu drama korea,cina & jepun...ehehe...

Adakah antara kawan2 blogger Mrs Velentine yg Berdarah kacukan juga...jom kongsi...

7 comments:

  1. pasnie nak gaklah tgk drama korea masa ngandung..nie tak na=engok citer indon sib lah putih2..hahaha lawak plak..tp serius mmg suka tgk family ms velentine..

    ReplyDelete
  2. MM ori Malay.. Takde kacuk.. =)

    ReplyDelete
  3. kacukan mmg cantik.eheee .mai melayu takde kacuk2. :P

    ReplyDelete
  4. kacukan ibu dan ayah saya hehe

    ReplyDelete
  5. mak aq chinese-malay yg bpa melayu ori,,bukan asli ye

    ReplyDelete
  6. Kawe daroh Pakis-melayu , takda kelebihan pom....berdarah kcuk ni...rupo aku pon supo ore melayu ....

    ReplyDelete