Followers

Monday, June 11, 2012

Home » England Vs France???

England Vs France???

Salam..skg euro tgh rancak berlangsung,.,,,dan semestinya tak sabar  tgu England main...rasa2 sape menang????France pun ble tahan ooo......Tp Ms Velentine sokong England..hahahaha.....kalau Malaysia ble maian euro Ms Velentine pilih Malaysia(teringat pula pemanggil Hot fm yg ckp pasal Brazil Main euro..hahaha..kelakar siot)

Apa2pun kita tgu mlm ni sape yg menang???eh malam ke pagi esok..hahaha....nampak sgt tak tgk jadual kan..wakaka...tp esok nak fly g Putrajaya...ada kursus...alamak tak penah berpisah ngan My Wana...sebab dia msh BF....Ms Velentine kena tahan sakit sikit lah....huhuhu...nasib 1 hari je..kalo x...mampus..hehe

bye

14 comments:

  1. layan bola ek..xsangup nk tgu la..sayang tido..hehee

    ReplyDelete
  2. kalau mata ni dpt tahan memang saya tonton...
    memang syok bila tengok bola ni...
    kalau dok ramai2 lagi syok...

    ReplyDelete
  3. tak layan bola..hehe..layan mata je~~ :p

    ReplyDelete
  4. 2hari jer temankan suami tgk bola...layan jer la...heheee

    ReplyDelete
  5. Cik Nur pulak pilih untuk tido..hihihihi

    ReplyDelete
  6. nadya x ikot perkembgn bola...
    layan korea lgi syok

    ReplyDelete
  7. x sokong mana2 sbb x minat bola. hahaha

    ReplyDelete
  8. layan jugak bola...tapi xbrpe nak aktif sangat...Masha penyokong silent je...esok tengok paper je sape menang...kiki

    ReplyDelete
  9. bola luar ni kurang ikut sikit..hehe

    ReplyDelete
  10. minat jugak tapi kalau sampai tak tidur tu, taklah kot. hehe.

    ReplyDelete