Followers

Sunday, March 12, 2017

Home » » Sepetang Di Teluk Awam Likas @ Tanjung Lipat

Sepetang Di Teluk Awam Likas @ Tanjung Lipat

Nampak tak wani tersorok di belakang MV
Assalammualaikum...

Sepetang Di Teluk Awam  Likas @ Tanjung Lipat..ni kisah ahad lepas..MV jogging..anak-anak main playground...dah lama nda jogging ...takut nanti nda mampu..alhamdulillah mampu lari 42 minit....ada lah 360 kalori terbakar...
MY jantung hati
Aktiviti riadah petang....dedahkan anak-anak dengan aktiviti sihat....lagipun nak turunkan berat badan abang haikal yang naik mendadak...MV alhamdulillah...masih dalam usaha misi turunkan berat...
with my wani
Semoga diberikan peluang lagi untuk aktiviti macam ni lagi...taulah nak spent time macam ni bukan senang..ini pun tak dirancang..kalau di rancang mesti x jadi
dengan adik bongsu MV

2 comments:

  1. rasanya da nk 5 tahun x dtg sini.. huhuhu rindu

    ReplyDelete
  2. Wah enjoy sakan ya.... memang seronok kalau ramai-ramai camni kan...

    ReplyDelete