Urusan hati cik drama queen-Areila Sahimi - All About Love

Monday, March 20, 2017

Urusan hati cik drama queen-Areila Sahimi

Assalammualaikum..
Done Urusan Hati Cik drama queen
Urusan Hati Cik Drama Queen..Mengisahkan Syazlin seorang gadis yang kecewa apabila lelaki (faris)yang dicintai memilih untuk berkhawin dengan wanita lain. Kemunculan si jiran hensem iaitu Fadlan membuatkan hidupnya berubah.

Rupa-rupanya fadhlan adalah anak kepada ibu tirinya Syazlin,perasaan benci berubah menjadi sayang.Begitu juga hubungan syazlin dengan ayah dan ibu tirinya(che yam)...takut fadhlan buat benda yang faris lakukan dia tekad meluahkan isi hati dengan 3 helai surat yang di tabur bedak wangi.

Namun semua hanya memalukan apabila fadlan sebenarnya sudah mempunya kekasih hati iaitu Hanisah dan melamarnya menjadi isteri. Satu tragedi berlaku yang menyebabkan hanisah meningal dunia .

Syazlin berusaha merawat hati fadhlan..macam2 usaha dia lakukan...dan akhirnya kalau sudah jodoh pasti bersatu jua..hashtaq #tilljannah...hihi..


**mau tau apa yang syazlin buat?kenapa fadhlan akhirnya membuat kepitisan untuk berkahwin dengan syazlin.... kena baca novel tulisan areila sahimi....walaupun sudah tengok drama...bila baca novel lain ceritanya...

MV lebih suka versi novel....

1 comment:

  1. Tak tengok pun drama nie.. tapi novelnya macam best.. boleh cari nie..

    ReplyDelete