Followers

Thursday, March 16, 2017

Home » Fokus

Fokus


Assalammualaikum....

adik MV ambik gambar ni masa masuk kelas wani
Kisah wani di sekolah....anak-anak MV ni semua rabun dekat..so tempat duduk Memang MV carikan tempat duduk didepan...dan pesan dengan cikgu masalah dorang ni.kalau duduk belakang confirm dorang xkan nampak dengan jelas...

Haikal,ayu dan wani...semuanya duduk didepan ...semalam adik MV masuk kelas wani...dia cakap wani fokus betul tengok kat whiteboard ...sampai mau juling mata...kesiannya anak mama ni....

abang haikal ada cerita..ustaz bahasa arab di sekolah rendah tanya"wani tue adik haikal kah?" abang jawab iya .."kenapa ustazah"..."tiadalah..wani tue pandai baca arab.."terus abang senyum....

wani ni excited cerita pasal sekolah..dia x mau cuti sekolah...takut tinggal pelajaran...dia takut kalau ujian linus bi..takut tak ble jawab..MV pesan..kalau teacher panggil...wani baca saja...yang penting ada suara...jangan diam....

**anak2 sekarang memang susah pelajaran mereka...bukan macam kita dulu...tengok subjek matematik darjah 4 sekarang macam soalan darjah 6 dulu-dulu

2 comments:

  1. wahhh fokusnya cik adik kita ni..

    btw unni tag mv yerr
    https://unnianje.blogspot.my/2017/03/sunshine-blogger-award-mellya-crayola.html

    ReplyDelete
  2. Betul tu MV.. pelajaran mereka dah tak sama dengan kita.. nak bantu pun kita kena sekolah balik baru boleh bantu.. huhuhu..

    ReplyDelete