Followers

Thursday, March 16, 2017

Home » , » Harga barang Naik

Harga barang Naik

Assalammualaikum.....


Harga barang naik!!!kenapa MV cakap macam ni...2  minggu sebelum ni MV beli sos cili maggi yang besar harga 3 ringgit lebih.....lepas tue...hujung minggu lepas..MV mau beli lah sos cili yang botol besar....masa ni cari d cks sulaman sentral...

Aik tiada sos cili yang besar..ada yang kecik saja..terus MV membebel lah dekat MR Velentine..."sos cili besar tiada...yang kecik saja..rugi beli...nda lama kita pakai"...Mr Velentine jawab" dorang mau kasi naik tue harga sos cili"

MV nda pun percaya apa yang dia cakap..sebab anggap dia bergurau...sekali hari isnin pegilah lagi cks....ok ada sudah tue sos cili...tapi mak ai harga baru sos cili RM4.10...mahal betul....

semua barang sekarang makin naik..beras pun naik harga....adui betul merasa dengan kenaikan harga barang ni...

MV nak tanya kawan-kawan..tempat kamu harga sos cili macam ni juga kah?

3 comments:

  1. akak dh lama tak beli sos cili MV... hehe... dlm peti ais pun kosong, kalau terdesak nak guna akak akan cari yg botol plastik dan yg paling murah.... hehehe

    ReplyDelete
  2. semua pun naik da.. sabar je la

    ReplyDelete
  3. Sha beli yg kecik.. masih sama harganya..

    ReplyDelete