Followers

Wednesday, December 4, 2013

Home » , » Nasi Lemak Homemade

Nasi Lemak Homemade

Assalammualaikum...

NAsi Lemak Homemade(**Mama MV buat..)
Argh....nak makan nasi lemak ni....kakak MV post kat FB..huhu...dugaan betui..dah lama tak rasa nasi lemak homemade by mama MV..huhu...nak..tapi jauh...

Rindu masakan mama.....pergh sedapnya nasi lemak ni...sambal mengoda,,,disebalik sambal ada telur yang berselindung.....ni lah makanan febret MV...dan ni jugalah yang MV jual masa MV sekolah...

Ramai peminat nasi lemak mama MV ni..katanya sedap...mestilah sedap air tangan ibu kan.....tiba2 rindu dgn mama & bapa sebab mau 2 bulan sudah tak balik beaufort....sebab keadaan tak mengizinkan untuk jalan jauh...

Kesian kat mama sebab dia cakap dia rindu HaikalAyu...hanya telefon jadi penghubung...hari2 call...itu jer yang mampu buat....Mama..MV minta maaf bukan nda mau balik..tapi keadaan fizikal nda mengizinkan...wahal hati ini melonjak rindu dengan kamu semua....

2 comments:

  1. home made mmg sedap & terbaik kan MV!

    ReplyDelete
  2. MV dulu masa skolah penah meniaga nasik lemak mama mv yer? hihi..samalah deqla.. ingat lagi cikgu skolah suka sgt order.. dulu mak deqla bukak gerai nasik lemak.. =)

    ReplyDelete