Bila wani mula menasihati - All About Love

Tuesday, December 3, 2013

Bila wani mula menasihati

Assalammualaikum,,,

Ini cerita jumaat lepas,,,kisah my wani yang semakin matang dan pintar,,bila dia mula menasihati,,mula tau mana yang baik dan tidak....

Dijadikan cerita,,mv ambil wani dari taska,,,tup tup cikgu wani yang namanya lisa(bukan lisa surihani tau,,hehe) cakap dengan wani mcm ni :

Cikgu lisa: wani nantilah cikgu pakai tudung ya,,,

Mv yang dengar terus kerut kening,,,iyalah tak faham,,blur seketika,,hehe,,korang nak tau nape cikgu lisa cakap macam tue????

Semuanya sebab:

Cikgu lisa : kak tadi wani suruh saya pakai tudung...(
senyum)
Mv: oh ya kah,,(terkejut bila tau wani cakap mcm tue)
Cikgu lisa : ya kak,wani bilang cantik lagi kalau cikgu lisa pakai tudung,,cantik macam ee wani...

See pandainya dia,,mv tanya wani betul dia ada cakap mcm gitu,,,ya wani bilang,,gegege,,,wani wani siap bagi contoh ee(
adik mv) lagi,,cantik kah ee wani,,hehehe

Semoga apa yang wani cakapkan dengan cijgu lisa membuka hatinya untuk berhijab,,mudah2an..amin

Buat anak mama,,,u are so clever n sweet girl

posted from Bloggeroid

8 comments:

  1. hihi..
    bagus btuil anak murid cmnie..
    pandai wani yer.
    sejuk perut ibu.

    ReplyDelete
  2. pandai ekk..

    jom join GA saya
    http://permatabiru0310.blogspot.com/2013/12/ga-2013-by-permatabiru.html

    ReplyDelete
  3. hihihi... wani pun pakai la tudung jugak... ;p

    ReplyDelete