Followers

Friday, December 13, 2013

Home » » Gila Seks!!!!

Gila Seks!!!!

Assalammualaikum...

Sumber dari SINI
Astagfirullahalazim....itu yang mampu MV ucapkan saat terbaca artikel ni....bayi berusia 9 bulan dirogol oleh budak 11 tahun....Ya Allah budak 11 tahun dah pandai nak merogol...yang dirogol pula baru berusia 9 bulan,,,

Apa lah yang budak lelaki tue fikirkan...kecil2 dah jauh terpesong..subahanallah..menakutkan...sebagai seorang ibu MV rasa tercabar dengan keadaan pada zaman sekarang ni....

**mood ke laut bila terbaca artikel

8 comments:

  1. Ya! allah...apa nak jadi budak zaman skang ni.

    ReplyDelete
  2. Biar btl ni! 11 tahun pn dh mcm ni. Pelik, mana dia tahu merogol semua tu. Teruk.

    ReplyDelete
  3. astagfirullahalazim.. :'(
    apa nak jadi dengan dunia skrg...

    ReplyDelete
  4. yaAllah...kesiannya baby tuu...

    9 bulan tuu

    ReplyDelete
  5. Masyaallah. Apa nak jadilah dengan manusia di zaman sekarang

    ReplyDelete
  6. ish3.. kecik2 dah pndai.. dedulu xde pun kes yg melibatkan bebudak mcm ni kan.. dunia akhir zaman sudah..

    ReplyDelete
  7. sedey giler dgr berita mcm ni
    apa la yg dipikirnya tu

    ReplyDelete