Followers

Thursday, December 19, 2013

Home » Malaysia gagal ke final bola sepak sukan sea 2013

Malaysia gagal ke final bola sepak sukan sea 2013

Assalammualaikum...

Kalah melalui sepakan penalti 4-3 kepada indonesia dalam perlawanan separuh akhir bola sepak suka sea tadi sekaligus menghampakan seluruh rakyat malaysia yang berharap agar emas bola sepak dapat di pertahankan...

Permainan yang cukup mencemaskan mendebarkan,,apabila malaysia hanya mampu menyamakan kedudukan pada minit ke 84 melalui tamil arasu,,,

Apakan daya sememangnya bukan rezeki malaysia apabila tamil arasu dan seorang lagi pemain malaysia gagal menyempurnakan sepakan penalti malaysia,,

Ya siapa yg tak kecewa,,sejujurnya ku tak bisa,,chewah,,apa2pu tahniah buat harimau muda kerana semangat kamu semua tadi..tahniah juga buat indonesia kerana mara ke final bola sepak sukan sea 2013.

Antara thailand dan singapura sape yang akan mengiringi indonesia ke final,,,nah kejap lagi perlawanan bermula tp mv tak tengok,hahaha


Keputusan penuh Malaysia vs indonesia 1-1(3-4 penalti)

posted from Bloggeroid

6 comments:

  1. tak apalah, dah tak ada rezeki...
    redho..

    ReplyDelete
  2. Tula frust jugak tgok dorang main td...xpela da xde jeki mesia...trima jela

    ReplyDelete
  3. kesian.. takde rezeki.. cuba lagi lain kali.. huhu..

    ReplyDelete
  4. tak de rezeki kan... tak pe la lain kali cube lagi...

    ReplyDelete