All About Love: Nasi Lemak Homemade
Showing posts with label Nasi Lemak Homemade. Show all posts
Showing posts with label Nasi Lemak Homemade. Show all posts

Wednesday, December 4, 2013

Nasi Lemak Homemade

1:00 PM
Nasi Lemak Homemade
Assalammualaikum...

NAsi Lemak Homemade(**Mama MV buat..)
Argh....nak makan nasi lemak ni....kakak MV post kat FB..huhu...dugaan betui..dah lama tak rasa nasi lemak homemade by mama MV..huhu...nak..tapi jauh...

Rindu masakan mama.....pergh sedapnya nasi lemak ni...sambal mengoda,,,disebalik sambal ada telur yang berselindung.....ni lah makanan febret MV...dan ni jugalah yang MV jual masa MV sekolah...

Ramai peminat nasi lemak mama MV ni..katanya sedap...mestilah sedap air tangan ibu kan.....tiba2 rindu dgn mama & bapa sebab mau 2 bulan sudah tak balik beaufort....sebab keadaan tak mengizinkan untuk jalan jauh...

Kesian kat mama sebab dia cakap dia rindu HaikalAyu...hanya telefon jadi penghubung...hari2 call...itu jer yang mampu buat....Mama..MV minta maaf bukan nda mau balik..tapi keadaan fizikal nda mengizinkan...wahal hati ini melonjak rindu dengan kamu semua....
Read More