Followers

Monday, February 29, 2016

Home » , » Penggemar Susu Dutch Lady Strawberry

Penggemar Susu Dutch Lady Strawberry

Assalammualaikum....


tak ready mama sudah snap gambar
lagi entry my syamimi....dia ni paling susah kita nak suru minum susu formula...dia lebih suka BF...tapi ada satu kesukaan yang MV rasa jadi kesukaan 4 beradik ni....iaitu susu strawberry dutch lady....
peace versi syamimi 
Anak2 MV suka minum susu strawberry dutch lady ni...tak tau lah kenapa..dari abg kakak ayu kakak wani..dan sekarang syamimi....mungkin sebab warna pink kot...
parut bekas luka 
tapi apa yang MV perasan ni macam mengikut citarasa abah dorang ni...sebab MR Velentine pun suka minum ni...MV tak geng ni sebab MV suka susu putih..

Korang pula???antara susu coklat,strawberry & susu putih mana jadi pilihan?

3 comments:

  1. Adam pun suka strawberry..sama cam ayah ibu dia..huhu

    ReplyDelete
  2. coklat. tapi likat pekat. suka mnm sejuk2.
    tp dutch lady strawberri pon sedap. ayah rania suka la..

    sy lg suka brand everyday.. fresh milk

    comelnya syamimi bertocang. tips mv nk tocangkan rambut anak. rania ckp x suka bila kita ikat rambut die.
    pakai hedbnd skrg kjp je bertahan. pas siap2, 2,3 mnit terus dicabut/ ditarikny..
    sentap uminya tau..

    ReplyDelete
  3. Sha suka coklat dan susu original.. Strawberry kurang sikit..
    Tapi anak sha suka yg rasa starwberry nie..

    ReplyDelete