Followers

Thursday, February 25, 2016

Home » » Keyword Blog Minggu Lepas

Keyword Blog Minggu Lepas

Assalammualaikum..

tak banyak tapi boleh lah kan...
Nak kongsikan keyword minggu lepas....tak banyak tapi boleh lah kan..nak kembali ke zaman aktif berblog...UV 1k sehari..sekarang,,UV sehari kadang 20 jer huhu.....

sian kan....bila mood berblog dah balik..ruang komen pula jadi problem....asyik ada robot jer...blog MV ada tak Robot tue.....

ni cabaran nak bw lah...tau jer kita nak aktif balik

5 comments:

  1. Pandai MV berblog ada keyword, saya belum faham semua ni, main blog ja. Betul sekrg ada tick bukan robot.

    ReplyDelete
  2. sy dh lame x jnguk uv
    hrp ok la kot..
    sejak dh ada ank krg bw

    ReplyDelete
  3. Kadang-kadang kuar robot tu MV bila banyak sangat komen.. hehehe

    ReplyDelete
  4. sy nye sikit je..huhu..xpernah pun ratus2..hehe

    ReplyDelete