Perkembangan Syamimi 2 tahun 2 bulan - All About Love

Sunday, February 28, 2016

Perkembangan Syamimi 2 tahun 2 bulan

Assalammualaikum...


sudah 2 tahun 2 bulan anak MV ni...selalu orang keliru tengok dia..sebab wajah yang lebih pada chinese look....ketinggian yang tak sesuai untuk umur,bercakap & menyanyi macam budak 4 tahun ....


Ni gambar masa MV terlewat ambil dia dan kakak wani sebab MV ada mesyuarat MBJ...dia sudah terbiasa..4.30 petang jak..memang dia tau mama dia akan ambil....haritu dia cakap "mana mama adik??" bila MV dah lewat ....


Dia sekarang dah pandai nyanyi lagu negaraku,sabah tanah airku dan ikrar....baca doa makan ,doa selepas makan...mungkin takda yang nak di banggakan...tapi MV tetap bangga sebab usia dia baru 2 tahun 2 bulan....


Semoga dia terus belajar dan belajar di Taska Permata...AMin 

4 comments:

  1. aamiin
    putih melepak ni..
    mmg chinese look sangat..

    seronokkan tgk dorng mmbesar..
    syamimie, susuu badan sampai 2 thn ke mv ?
    skrg mnm susu ape..

    saya dh sibuk dok survey susu nk bg nnati.. tinggal 6 bulan lagi nak msk 2 tahun dah.. kejap sangat rasa..


    pppstt : tu la mv, benda nak jadi sama kot.huhu. selalunya, sy mmg xcuci pinggan tu lagi slps mkn. bawa rania msk bilik, pok pok bg lena dulu.. ntah la hri tu..
    mmmmmmmm.. benda dh jdi kan..
    alhamdulillah, luka pon dah elok..

    ReplyDelete
  2. wahh..pamdainye dia...bagusnye :)

    ReplyDelete
  3. Alahai.. putihnye dia.. memang ada chinese look..
    bibir merah je.. comel nie..

    ReplyDelete