Followers

Showing posts with label susu dutch lady strawberry. Show all posts
Showing posts with label susu dutch lady strawberry. Show all posts

Monday, February 29, 2016

Penggemar Susu Dutch Lady Strawberry

Assalammualaikum....


tak ready mama sudah snap gambar
lagi entry my syamimi....dia ni paling susah kita nak suru minum susu formula...dia lebih suka BF...tapi ada satu kesukaan yang MV rasa jadi kesukaan 4 beradik ni....iaitu susu strawberry dutch lady....
peace versi syamimi 
Anak2 MV suka minum susu strawberry dutch lady ni...tak tau lah kenapa..dari abg kakak ayu kakak wani..dan sekarang syamimi....mungkin sebab warna pink kot...
parut bekas luka 
tapi apa yang MV perasan ni macam mengikut citarasa abah dorang ni...sebab MR Velentine pun suka minum ni...MV tak geng ni sebab MV suka susu putih..

Korang pula???antara susu coklat,strawberry & susu putih mana jadi pilihan?