Hantu Durian. - All About Love

Wednesday, February 13, 2013

Hantu Durian.

Assalammualaikum..

Ingat lagi cerita upin ipin pasal Hantu durian...Dan juga hantu karipap oleh Jagau & cik ai..ni adalah cerita hantu durian kat umah MV...hehehehe....hantu durian lah sangat..hahahah..

Sebenarnya MV pun tak tahu sejak bila dia mula sukakan durian...sebab yg MV ingat dulu MV bagi dia makan dia x mau...Tapi sejak akhir2 ni..bila dia nampak gerai buah..terus dia cakap"mama durian...Sedap"...

Dia??siapa kah DIa???Kamu tau kah??adakah tekaan kamu tepat...DIa yag MV maksdukan adalah...Jeng Jeng Jeng..


<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<

Tarra nilah dia Si Hantu Durian(**Peminat durian)
Mama ni ambil juga gambar ani mau makan durian..(**malu bah)


Alamak melekat di tangan ..mcm mana n(**sambil fikir apa mau buat)

ehm jilat jak lah jari(**opps adik tue tangan kiri lah...)

Maaf atas keseksian gambar dia atas...So ada sesiapa yg geng sama WAni...SUka durian...Dan wani juga suka Pisang....auntie2 & uncle2 ada yg suka dua jenis buah2an ni...

27 comments:

  1. AJ bukan hantu durian....
    Makan tu makan..
    Tapi kuranglah...

    ReplyDelete
  2. ni klo da besar. mst dia xperasan dia kcik2 ske mkn durian.

    ReplyDelete
  3. auntie suka durian, meh wani makan sama2 auntie ;)

    ReplyDelete
  4. xgeng la kita adik wani..akk xsuka durian & pisang..huhu

    ReplyDelete
  5. Comenye dia makan durian..hee

    Jemput la singgah my blog..

    ReplyDelete
  6. Saya geng wani... memang hantu durian jugak. Lagi2 bila terkena durian fevret. Yg jenis pejal dan kuning2 pekat. Hihi

    ReplyDelete
  7. wani,mari minta belanja mama makan durian bawah jambatan sana segama.hahaha :P

    ReplyDelete
  8. Wah, sangat sesuai masuk iklan Drypers. Pakai Drypers pun boleh menikmati durian. Sempoii.

    ReplyDelete
  9. BK dulu suke durian meme hantu durian tapi start jatuh sakitkebetulan time 2 mkn durian meme xmkn dh.bila bau je nak muntah

    ReplyDelete
  10. SEKSINYA HANTU DURIAN NI..AWWW..HIHIHI

    ReplyDelete
  11. durian xsuka pisang suka suka suka hehehehhe....seksi ko wani hahaha

    ReplyDelete
  12. owhhh.. mcm tu eh rupa hantu durian..1st time tgk..hihi

    ReplyDelete
  13. CiM pown suka makan durian. ni ank yg sulung pown suka sgt makan durian, nasib baik ada dusun

    ReplyDelete
  14. Terbalik sudah ni , KA Pulak x makan durian hehehe

    ReplyDelete
  15. assalamualaikum mrs.velentine....wah meriahnya banyak dah makan durian tu sampai buka baju panas yer...;)

    ReplyDelete
  16. Hehehe.....samala dgn ank sy yg kecik tu...sejak akhir2 ni suka sgt mkn durian...

    ReplyDelete
  17. adoyai seksi lady...hahahaha....lama dah tak makan durian...huhu

    ReplyDelete
  18. nasib baik hantu durian ni comel. hihihi..

    ReplyDelete
  19. seksi btul..hahaha...skenyer dia mkn durian..jeles betul! :D

    ReplyDelete
  20. amboi... kecik2 pandai dah makan durian! hebat wani ni,.

    ReplyDelete
  21. Myu pon suka durian juga. sedap kan :)

    ReplyDelete
  22. alisha pun geng dgn wani.. suka durian.. :-)

    ReplyDelete