Si Manis Tudung Biru - All About Love

Friday, February 22, 2013

Si Manis Tudung Biru

Assalammualaikum...









Entry penuh gambar comel My Wani bertudung..alolo comel kamu sayang....Tudung ni tudung kakak Ayu masa umur setahun..MV beli masa duduk di Tangkak...bila dia jumpa tudung ni terus pakai...cantik katanya...

"mama ambil gambar ani...cantikkan ani??"(Wani mmg cantik bah..apatah lagi bila bertdung..manis)...

Makanya ada lah 5 gambar wajah dia dalam entry ni...dia ni paling suka bergambar..hehehe...comel kan saya auntie & uncle..hehehe

Tabung HAW
"[Survey] WIN daily Starbucks vouchers and 2 iPad Minis from SAYS!
"How did Mercedes-Benz shaped and influenced the motorsports world?"
LoveYourV
StadiumAstroApp
AxiataBadmintonCup
DigiBestFnF
PETRONASMotorsportsTunnel



26 comments:

  1. ololoooo comelnya wani pakai tudung,,...

    ReplyDelete
  2. ececeh..bergambar pegang pipi yang mahal tu..heheh

    ReplyDelete
  3. Sangatlah comel tapi kenapa dah berposing botol susu masih tak tinggal sayang:)

    ReplyDelete
  4. comel sgt.bila tersenyum tu lagi tambah comel..hihi

    ReplyDelete
  5. alaa tomey tomeynya dia bertudung....muka macam anak cina ni...

    ReplyDelete
  6. comel sangat.. untung la.. ufairah takmo pakai tudung lagi.. hihi.. di bukak nye..

    ReplyDelete
  7. alololo..comelnye...tapi isap botol susu pulak.... ;)

    ReplyDelete
  8. model iklan tudung & gigi nie... putih je gigi dia.. ^_~

    ReplyDelete
  9. Weeeewwwiitttt... Awex comel... =D

    ReplyDelete
  10. he he sweet nyer dier

    ReplyDelete
  11. wah wah... u look blue laa.. haha.. comel sgt wanie ni.. iras kamu dear.. ;)

    ReplyDelete
  12. alahai...comey sangat. senyum tu. hugssss

    ReplyDelete
  13. comel ! semoga besar nanti akan jadi anak yg sempurna menutup aurat :)

    ReplyDelete