Aku Yang Tersakiti-Judika-(**Fevret Song VelentHaikalAyuWani) - All About Love

Friday, February 1, 2013

Aku Yang Tersakiti-Judika-(**Fevret Song VelentHaikalAyuWani)

Assalammualaikum....




Pernahkah kau merasa
Jarak antara kita
Kini semakin terasa
Setelah kau kenal dia

Aku tiada percaya
Teganya kau putuskan
Indahnya cinta kita
Yang tak ingin ku akhiri

Kau pergi tinggalkanku
Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

Memang tak ‘kan mudah
Bagiku ‘tuk lupakan segalanya
Aku pergi untuk dia

Tak pernahkah kau sadari
Akulah yang kau sakiti
Engkau pergi dengan janjimu yang telah kau ingkari

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia… dia…

Oh Tuhan tolonglah aku
Hapuskan rasa cintaku
Akupun ingin bahagia
Walau tak bersama dia

**Kami suka lagu ni..kadang2 abg haikal minat Mv nyanyi utk dia..

29 comments:

  1. best juga lagu nie...layan juga..

    ReplyDelete
  2. aku yang tersakiti ...wah,,,dah boleh nyanyi lepas nie ..lirik dah ada..ehheh

    mselim3

    pls: saya ada anjurkan segmen saya harap MV dapat join k...support me
    mselim3

    ReplyDelete
  3. lagu ni memang best. saya pun suka.

    From,

    Nasz

    www.mohdnaser.com

    ReplyDelete
  4. Nur suka lagu ni...mestipun, akan mengalir mutiara jernih dari tubir mata...

    ewaahh...berkarya pula kat sini..hihihi

    ReplyDelete
  5. sedih lagu ni..first dgr pun rasa aura dia.hehee

    ReplyDelete
  6. adeh! trajisnyaaa dengar lagu neh. ermmm baca sambil menghayati kot! hhuhuhu

    ReplyDelete
  7. Salam MV. jemput baca entry ni ye.

    http://inilahrealitibukanfantasi.blogspot.com/2013/02/pengomen-setia-januari-2013.html

    nak minta alamat :)

    tq :)

    ReplyDelete
  8. owhh Tuhan tolonglah aku,
    hapuskan rasa rinduku,
    aku pown ingin berjumpa,
    dgn MV walaupun sekejap sajaaaaaaa

    hehe...tukar lirik

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum msvelentine...memang best lagu ni...:)

    ReplyDelete
  10. Macam pernah dengar tajuk lagu ni..tapi lupa dia punya tempo..hehe.

    ReplyDelete
  11. selalu juga bawa lagu ni tp berduet ngn mbr yg tone tggi..bahaha

    ReplyDelete
  12. yup.. jijah pon suka layan lagu ni... heee

    ReplyDelete
  13. suka jugak dgr lagu ni. jangkit dengan cik nur. huhuhu..

    ReplyDelete
  14. Best kan.
    Myu pon suka lagu ni :)

    ReplyDelete
  15. tak pernah dengar lagi, tapi baca lirik dia macam lagu putus cinta je?? huuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  16. salam mv
    Lawatan ta di pg sabtu yg ceria disini.

    ReplyDelete
  17. lagu nih pun deqla suke...hihihi...

    ReplyDelete