Demi Mereka - All About Love

Sunday, February 3, 2013

Demi Mereka

Assalammualaikum..

Andai aku bisa terbang
Telah ku bawa kepedihan itu pergi
Pergi jauh dari hidup ini..
Dan ku tinggalkan kepedihan itu!!
Di Suatu tempat yang tidak akan bisa kita temui....

Namun aku cuma manusia biasa....
Yang lemah bila tiba waktunya...
Cuma aku masih mahu untuk menghadapinya...
Bukan hanya aku sendiri....


Tapi bersama kau...
Bisakah kau fahami kepedihan ni...
Mampukah ku sembunyikan kegusaran dihati....


Ya Aku masih mampu tersenyum...
Dan kau pun jua begitu...
Aku tahu kau pun merasa kepedihan itu...

Cuma kau pintar menutupi..
Sehingga mata kasarku tertipu..
Aku tahu kau juga gusar seperti aku....
Kau berpura2 kerna tidak mau menambah kegusaran itu

Tabah!!
Ya kau sangat tabah...
Bukan hanya untuk Aku..
Tapi buat mereka,,,,,

Aku akan tetap bersama..
Disini..Disamping kau juga....
Kala susah dan juga gembira..

Sama-sama kita terbangkan kepedihan ni...
Bersama hilangkan kegusaran ini..
dengan senyuman mereka...
Ya kita mampu demi MEREKA

12 comments: