Followers

Friday, May 13, 2016

Home » » Fakta Atau Auta

Fakta Atau Auta

Assalammualaikum...

sedang dalam misi 
80 % cara untuk kuruskan badan adalah dari pemakanan....MV setuju sebab MV dah cuba..kalau kita bersenam pun tapi makan tak jaga...berat takkan turun...tapi x ble juga kontrol makan jer...

Kena selitkan dengan senaman...kalau tak dapat jogging..kita workout kat dalam rumah...biasanya kan kalau berat badan dah nak capai berat ideal..proses penurunan tu akan lebih lambat....

So kena sabar dan displin ya....(***bercakap dari pengalaman sendiri..dari berat 74 ke 64 senang nak turun..sekarang berat kadang naik ke 65..jap turun 64...kalau tak displin memang tak turun,...)

Lagi 9 kg nak turunkan..untuk berat ideal...chayok2 to MV

2 comments:

  1. good luck mv..
    betul betul
    tgk cik suami skrg, mmg gigih nk capai berat ideal. makan mmg nasi tak sentuh, jogging sedia.

    ReplyDelete
  2. Siqah pun setuju juga. Pemakanan perlu dijaga jika nak kurangkan berat badan, senaman membantu juga :)

    ReplyDelete