Followers

Tuesday, May 10, 2016

Home » , » Kes Rogol Di Tandas Stesen Minyak

Kes Rogol Di Tandas Stesen Minyak

Assalammualaikum,.,,

Pinjam SINI
Ni kali kedua MV terbaca pasal Kes Rogol Di Tandas Stesen Minyak di Malaysia ..kes yang pertama MV baca perempuan tue dah dirogol..dijumpai dalam keadaan mengaibkan....dan perempuan tue bertudung....

Menakutkan betul sekarang ni...bila manusia dah macam binatang....nafus buas....MV berterima kasih pada yang share benda macam ni...lepas ni takkan biar anak2 pergi tandas sendiri...

Kena berhati-hati...extra hati-hati....lepas ni kita sebagai perempuan kalau nak pergi tandas kena minta temankan sesiapa jer...jangan pergi seorang huhu....


***bila nafsu menguasai diri ..ini lah yang terjadi...

5 comments:

  1. masyaallah mcm2 skrg ni kan..mmg kna extra hati2

    ReplyDelete
  2. alamak ngerinyaaa! :O nak pi toilet pon x selamat dh skrg :(

    ReplyDelete
  3. isk, tu yg buat sy takut nak pg mana2 sorang diri ni :/

    ReplyDelete
  4. Memang kena berhati-hati sekarang nie..
    Kadang2 kedudukan tandas tu sendiri memang bahaya..
    Kita sebagai pengguna memang kena selalu berhati-hati dan berwaspada..

    ReplyDelete
  5. takut kan. minta dijauhkan lah.. aaamiin

    ppstt: mv serius, syamimie still bf lagi ? caya lah mv. saya mmg target 2 tahun jek. pastu tak tahan sebab Rania kan suka uli uli, itu yg rimas.

    ReplyDelete