Followers

Thursday, May 19, 2016

Home » » CELESTIAL CLASSIC MOVIES Ch321 ASTRO

CELESTIAL CLASSIC MOVIES Ch321 ASTRO

Assalammualaikum..

layan drama 321
CELESTIAL CLASSIC MOVIES Ch321 ASTRO...masa cuti selasa haritu MV memang layan channel ni...semuanya drama chinese...hihi...dari drama hantu..drama kungfu..dan macam-macam lagi...

Anak MV pun suka layan channel ni selain 393...sebab dorang cakap drama dia best....balik rumah mak bapa MV pun layan drama ni..Sebab drg pasang astro njoi..so channel i jer yang ada...

MV pula memang dari kecil suka layan drama cina..jangan tanya kenapa..sudah namanya anak cina kan...mesti layan drama cina...dulu2 masa sekolah semua drama cina yang main kat NTV7 , TV 3 TV 2 ...semua MV layan...

Sekarang ni ada channel 321 ni boleh lah layan drama cina...hihi..korang tengok tak channel ni?

No comments:

Post a Comment