Followers

Monday, August 18, 2014

Home » , , » Cepat Sembuh

Cepat Sembuh

Assalammualaikum...

Hari ni MV pergi kerja seorang jer..wani demam...so kebetulan nenek dia ada kat umah...dia cakap dia mau cuti ni hari....sebab panas di badan belum hilang...jadi ani mau rehat...nnt esok baru sekolah...

Esok wani mau sambut hari jadi katanya....mau kek princess elsa...penangan forzen betui anak MV yg sorang ni...pejam celik pejam celik esok 19.08.2014 usia my wani dah 4 tahun..makin besar anak mama ni..makin pintar...

Hari ni no selfie...sebab wani tiada...Syamimi pun tak sihat tapi di hantar ke taska juga sebab nenek dia takle jaga dua orang kat umah..tapi MV dah pesan dekat cikgu dia..call kalau mimi panas or apa2...

Insyaallah semuanya baik2 saja....MV pula nak buat kerja tapi komputer blue skrin..hish malar rosak jak ni komputer..bikin hilang mood bah....sudahlah satu org jak di library mana aircond sejuk..tambah pula batuk n selsema mmg mantaplah...

Kamu orang semua..happy monday..happy working..

7 comments:

  1. semoga cepat sihat ya.. ksian kalau anak anak tidak sihat kan..

    ReplyDelete
  2. get well soon wani...happy monday morning kakakku sayang... i miss you...he he he... nanti kita what's app yer...

    ReplyDelete
  3. Wani macam mana kak MV?.. harap sihat seperti sedia kala..

    ReplyDelete
  4. Kan? Anak buah sya sakit pun xsronok tngok..lgi2 kalau x aktif..rindu pulak nak kejar sana sini..nak gurau2..kanak2 kalau sakit mmg nmpak lemah sngat..

    ReplyDelete
  5. Semoga akak sekeluarga sihat-sihat ye..

    ReplyDelete