Followers

Tuesday, August 26, 2014

Home » , , » 8 Bulan

8 Bulan

Assalammualaikum..
tengok syamimi membongkar
belum pandai berdiri dah memanjat
si bam bam mama


siap berdiri pegang 1 tangan jer...
Waznah syamimi genap 8 bulan pada 21.8.2014...alhamdulillah di usia 8 bulan ni syamimi dah boleh duduk sendiri tanpa dibantu....gembira tengok perkembangannya....itupun MV tak perasan dia dah boleh duduk..sebab kalau dgn MV dia macam baby yang tak tau apa2 lagi..yg dia tau merangkak...

Sabtu lepas mimi kantoi sebab MV ke dapur masa tue dia tengah baring tup2 MV datang dia dah duduk...MV tengok wani n ayu takde...kalau ayu wani ada mesti dorang yg dudukkan...
bila tanya haikal dia cakap adik yg duduk sendiri...dia tiarap terus duduk....

Yeah nah maknamya dia nak manja2 dengan MV..skg dah pandai memanjat tapi belum beridir..mungkin tak lama lagi kot...hihi....doakan yea..


**doakan Temuduga MV esok tau...tq


5 comments:

  1. Besar dah si Mimi ni.. Semoga membesar menjadi anak yang solehah ye sayang.. Goodluck utk interview nanti ye MV.. =)
    Rosmiza Ali Official Blog™

    ReplyDelete
  2. anak sy pun dah pandai berdiri cepat ja nak jalan dah..bru nak masuk 8 bulan..serronok kan tgk perkembangan mereka

    ReplyDelete
  3. comelnya syamimi, geram aunty tengok...

    ReplyDelete
  4. alahai cmelnya dia cpt ja bsar kan kak

    ReplyDelete