Followers

Friday, August 15, 2014

Home » » Sambutan Raya Pejabat

Sambutan Raya Pejabat

Assalammualaikum...

with teman sepejabat

MV nampak gebuss hahaha

ni family kecil ofis kami
Hari ini ada sambutan raya kecil-kecilan pejabat MV buat...jemput Ketua jabatan di kpkps jer...biar sederhana namun meriah...menu pun boleh tahan..nasi dagang,satay,nasi impit,biskut raya,lemang,soto...

tapi MV tak makan banyak sebab fikir nak ambil haikalayu kat sekolah lagipun tak sihat ni..batuk selsema...bila dah siap terus ambil haikalayu...dorang tanya nape lambat...MV bagitau ada sambutan raya ofis buat...

terus kakak Ayu cakap"hish mama ni pegi beraya nda bawa kami..kami pun mau makan..."hoho anak2 mama,,,ni ofis punya bah....terus RQ minta masak untuk bawa bekal ke sekolah...

dek kerana waktu yg singkat hanya dapat bekalkan telur with sosej...sory ya anak2 mama...

3 comments:

  1. seronok tgok gamabr² tu..mesti meria sesakali berkumpul kan MV

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya ..beraya sama sepejabat memang seronok..

    ReplyDelete