Followers

Tuesday, April 23, 2013

Home » , , , , » Zizan Dan Emma Maembong bercinta??

Zizan Dan Emma Maembong bercinta??

Assalammualaikum..

Emma, Zizan memang rapat
Sumber Sini
Pinjam google
MV baca bahagian Hip berita harian tajuk Emma, Zizan memang rapat..wow menarik ni teruja baca,,sebab MV minat zizan & emma...minat gitu2 jer..hehehe

Minggu lalu, Zizan difahamkan menulis status di telefon pintar Blackberry yang berbunyi I Love You Rohani. Pada masa yang sama, Emma dikatakan turut memuat naik status yang seakan-akan membalas kenyataan pihak di sana. 
Ditanya mengenai status telefon pintar itu, Emma sekali lagi tertawa. Gadis ini terus berdolak dalih mengatakan dia tidak menulis sebarang status yang membayangkan mengenai hubungannya dengan pelakon komedi itu. 

Dia juga tidak mengaku Rohani yang dimaksudkan ialah dirinya sekalipun ia mempunyai persamaan dengan nama sebenarnya, iaitu Fatimah Rohani. (sumber sini)

Sebenarnya itu jer yang MV nak cerita..gege...bukannya dorang bercint apun tapi kalau betul lagilah MV suka,,,,Juliana Evans pun dah ada yang lain kan..so Zizan berhak cari pengganti..hehehe(**kepoci sikit MV hari ni)

Untuk lebih lanjut pasal ni Baca Di SIni..tapi jodoh pertemuan di tangan TUhan..kita hanya mampu merancang kan...apapun semoga kamu berdua berjaya dalam bidang yang kamu ceburi

11 comments:

Cik Nur™ said...

gosip je kot..
kalau nak betul2 pasti kena tnya miss banu laa..:)

AyueJean AJ said...

Kalau betul apa salahnya kan... =D

Lelaki Ini said...

seswai lah diorg.

Mia Kassim said...

Yang penting dorang bahagia kan......

aReLaN said...

ala...mana aci zizan ni.aiyaa...sampai hati emma

Che Rosliza Che Mat said...

dua2 orang ganu....emma memang cun...

9n0L4 said...

amboi zizan. asek usha awek yg cun comel jeeee. hihi.

Kesuma Angsana said...

kalau betul apa salahnyer !

LYAfrina said...

woww..kerlasss jijang... kalo betul2 la.. emma ni mmg cun sgt..mcm kristen hermosa pelakon filipina tu

Sue-Rya Qistina said...

hehehe..biasalah kan dunia artis.

Deqla Manjew said...

ehh yeke?? bkn ke emma tu dah ada pakwe..xkan dah clash?? hihi.. setahu deqla jugak, zizan ngan juliana evans tu tak penah bercinta.. hurm..x tau la..mcm2 dunia retis ni kan...huhu