Followers

Showing posts with label Zizan Bercinta dengan Emma Maembong. Show all posts
Showing posts with label Zizan Bercinta dengan Emma Maembong. Show all posts

Monday, April 29, 2013

Zizan dan Iklan Kit Kat


Assalammualaikum...

Perasan tak MV up entry pasal Zizan Razak jer ni..hahaha..kenapakah??bukan okey....tak baik tau..hehehe...MV minat jer sebab anak2 pun suka...dia versatile,,hehehe...Tiba2 nama Zizan semakin menjadi sebutan...

Kisah gosip dengan emma maembong,,,kisah dengan juliana Evans..tapi MV suka dengan 
iklan Kit Kat Zizan...tiba-tiba cerita pasal iklan kit kat....hahaha..ada tengok kan iklan Kit Kat Zizan....best kan...nampak macho pulak dia..wakakaka....

Sila jangan makan hati yea..MV puji jer..takde niat pun..MV tetap kasih dan sayang pada MR Velentine bah...

Jom Tengok iklan tue Di SINI(**nak Upload dari You tube tapi ntahlah xdapat pula...no video found).

**pada yang dah tengok tue..amacam suka tak iklan ni??kalau ada johan lagi gempak..


Ni entry autopublish MV tengah mesyuarat

Tuesday, April 23, 2013

Zizan Dan Emma Maembong bercinta??

Assalammualaikum..

Emma, Zizan memang rapat
Sumber Sini
Pinjam google
MV baca bahagian Hip berita harian tajuk Emma, Zizan memang rapat..wow menarik ni teruja baca,,sebab MV minat zizan & emma...minat gitu2 jer..hehehe

Minggu lalu, Zizan difahamkan menulis status di telefon pintar Blackberry yang berbunyi I Love You Rohani. Pada masa yang sama, Emma dikatakan turut memuat naik status yang seakan-akan membalas kenyataan pihak di sana. 
Ditanya mengenai status telefon pintar itu, Emma sekali lagi tertawa. Gadis ini terus berdolak dalih mengatakan dia tidak menulis sebarang status yang membayangkan mengenai hubungannya dengan pelakon komedi itu. 

Dia juga tidak mengaku Rohani yang dimaksudkan ialah dirinya sekalipun ia mempunyai persamaan dengan nama sebenarnya, iaitu Fatimah Rohani. (sumber sini)

Sebenarnya itu jer yang MV nak cerita..gege...bukannya dorang bercint apun tapi kalau betul lagilah MV suka,,,,Juliana Evans pun dah ada yang lain kan..so Zizan berhak cari pengganti..hehehe(**kepoci sikit MV hari ni)

Untuk lebih lanjut pasal ni Baca Di SIni..tapi jodoh pertemuan di tangan TUhan..kita hanya mampu merancang kan...apapun semoga kamu berdua berjaya dalam bidang yang kamu ceburi