Followers

Monday, April 1, 2013

Home » , , » Bintang Mencari Bintang(BMB) Kumpulan B-Battle 1-Juara Titan-

Bintang Mencari Bintang(BMB) Kumpulan B-Battle 1-Juara Titan-

Assalammualaikum...

Semalam persaingan Bintang Mencari Bintang(BMB) Kumpulan B-Battle 1 yang menyaksikan 6 lagi kumpulan bersaing untuk menjadi juara Battle 1 Iaitu:

  1. AJO
  2. GEGAU
  3. TITAN
  4. BOCIK
  5. XOXO
  6. AWOK
SO MV komen sikit persembahan semua peserta..Pergh macam juri oh..MV ni juri awam bukan,juri tetap pun bukan..MV ni juri suka-suka jer...Jom baca komen MV untuk 6 peserta BMB semalam:
  1. Gegau- lawak berkisarkan hantu..bagi MV lawak mereka kurang menjadi..terutamanya abg yang agak comel tue....mcm teragak2..hahaha..amboi pandai jer bagi komen yea MV ni
  2. AJO-Terbaek...masa ni mmg MV gelak...terutamanya bila dia bahan SIfunya sendiri FBI,bukan takat sifu dia..sifu2 yang lain pun kena...juri pun tak lepas..hehehe...lawak mengenai cara org Malaysia bergambar mmg menjadi..terutamanya yang duck Face..agagaga...Paling best bila AJO cuba tiru parody shea Macam Kat Sini..memang menjadi..
  3. Bocik-Memang terbeak...lawak mereka bersahaja...hehe..paling suka baby yang sihat tue..hehe...pak guard tue pun menjadi..lawak mengunakan anggota badan..kali ni Johan tak kena bambu..hehehe..paling suka nyanyian dorang.
  4. XOXO- KE laut..teruk betul lah..lain yang diajar lain yang dia buat(kata SIFu Harun salim bachik)..teragak2 nak bercakap...langusng tak mendatangkan ketawa..mungkin sebab muka jambu sangat kot(**pak badul yang cakap)
  5. Awok- oklah...cuma suara kena jaga..macam menjerit2 hehe..ini bukan diskriminasi tapi pada pendapat MV dorang mcm terjerit2...nyanyian bolehlah..siap bawak penari gitu..terpaku pak badul sketika..hahaha
  6. Titan-Paling best antara yang terbest..Hanya menggunakan kerusi sudah mampu membuatkan MV tergelak..dgn mengunakan bahasa kelantan..hehe..memang menjadi..walaupun guna ayat berulang tapi kita tak bosan..nyanyian mmg terbaek..siap ada gaya...
Dan keputusan Untuk Kumpulan B semalam adalah seperti di bawah;(Mcm ayat budak sekolah dah)

  • Titan-67 markah
  • Bocik -65 markah
  • AJo - 63 markah
  • Awok -47 markah
  • Gegau - 3+ markah
  • XOXO- 28 Markah
Markah yang paling MV ingat Titan & xoxo..yan lain MV lupa2 ingat..so kalau salah sila betulkan ok...Tahniah Titan...Tapi Markah Achey Masih lagi yang paling mantop....

7 comments:

mama maman aka yana said...

tak tgk pun.. hehe.. besh ke..??

Knor said...

tak sempat nak menonton..best ke?

tenku butang said...

kat mana nak tengok? Astro ke ni?

Chic Na said...

tak banyak beza markah tempat 1,2,3 tu kan..

Deqla Manjew said...

deqla x suka awok..haha... mesti nk gelek kan.. motif ???? ;p

Kesuma Angsana said...

amboi komen2 yg bernas sgt tu mV

Cik Nur™ said...

Haaa...yang ni pun sama...
Nur jarang tgk....

Nur mmg jarang tgk tv..huhu