Followers

Wednesday, January 30, 2013

Home » , » Punca Pergaduhan Selangor & ATM

Punca Pergaduhan Selangor & ATM

Assalammualaikum...

Semua tahu rasanya yg Selangor berjaya mengalahkan ATM dalam perlawanan pusingan pertama Piala FA 2013..dan perlawanan ni banyak kontroversi....Apabila pengadil salah melayangkan kad merah..berlaku pergaduhan di dalam padang...

Tidak cukup itu...lagi insiden pergaduhan di luar padang selepas tamat perlawanan..Masing2 membawa kes ini ke FAM...Bagi kapten selangor**Red Giants**(Asraruddin Putra omar) pergaduhan ini berpunca daripada Shukor adan dan bukannya afiq azmi..

Tapi tidak bagi jurulatih ATM(**Sathiananthan) mmg Shukor ada menolak Shukur Jusoh (**yang tersalah dilayangkan kad merah)..tapi tujuan Shukor adan adalah supaya pemain tersebut keluar dr pdang dengan segera..dan perlwanan dapat diteruskan....

Afiq Azmi juga meluru ke arah Shukor adan yang berada di bangku Simpanan ATM dan melakukan provokasi...

Bagi MV pula..rasanya tindakan Shukor Adan menolak Shukur Jusoh bukan utk mencari gaduh sebaliknya supaya pemain tersebut keluar dari padang dengan kadar segera....Ini daripada pandangan mata MV..Sebab Shukor Adan mmg seoarang pemain yg mcm tue...

Jadi sama2 kita nantikan apa keputusan FAM mengenai insiden ini.Maklumlah dua pasukan yg agak kebal..Bak kata Sathiananthan"saya tidak mahu cakap banyak..nanti kena 6 bulan!!)

16 comments:

  1. aduiii apa nk komen ni?apa nk komen ni?? haahahaha..

    ReplyDelete
  2. tak abis lg ke?mmmm...bola je kot..tgh emosi la katakan waktu bermain... :D

    ReplyDelete
  3. Itu pun nak bergaduh.. adat pertandinganlah menang dan kalah ni... ish2.. lepas habis perlawanan, peace no war.. hurmmmm macam2lah

    ReplyDelete
  4. lor sampai gadoh luar padang gak..dasyat tu..

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum mrs.veletine...macam-macam hal skg ni...:)

    ReplyDelete
  6. dh pnt mmg mcm2 leh jd.. masing2 nk menang.. tggu je r keputusan yg akan keluar..

    ReplyDelete
  7. moga cepat2 selesai masalah ini kan...

    ReplyDelete
  8. oh , itu puncanya.. tapi, kadang-kadang jurulatih pun takut nak cakap banyak, tak pasal-pasal nanti kena denda , kena gantung.. hihihi

    ReplyDelete
  9. sy xtau plak psl kes ni.. lagipun kak ina xlayan sgt bola.. hihii

    ReplyDelete
  10. ada baca kat paper tp tak ambil tau sangat. huhu..

    ReplyDelete
  11. My fav team. Selangor tp da lme x tgk n amik thu. Zmn bambang dulu je nani duk ngadap bola

    ReplyDelete