2000 Domain Dot My secara Percuma - All About Love

Tuesday, January 15, 2013

2000 Domain Dot My secara Percuma

Assalammualaikum...

Hari ni rata2 rakan2 blogger yg gunakan domain.my up entry pelanjutan domain percuma dot my sebanya 2000 kuota..MV pun terima email drpd AsiaHost...



Perhatian kepada pelanggan Asiahost,

Kami amat berterima kasih keatas tempahan anda terhadap domain .my, sekali lagi kami ingin meminta maaf keatas tempahan yang diproses lewat kerana kami menerima terlalu banyak tempahan yang tidak menepati syarat utama dari pihak .my DOMAIN REGISTRY.

Kami berbesar hati ingin memaklumkan bahawa kami telah menerima lanjutan dari progam yang kami laksanakan sebelum ini sebanyak 1500 kuata domain yang berakhir dengan .my. kali ini kami akan memberikan lagi 2000 kuata secara percuma kepada mana-mana warga Malaysia yang berumur 18 sehingga 45 tahun terutama kepada blogger di Malaysia.

Kami ingin meminta pertolongan dari anda untuk menyebarkan berita gembira ini kepada semua warga blogger di Malaysia. Anda perlu sebarkan maklumat ini di halaman blog anda untuk membantu blogger lain mendapat peluang besar ini. Untuk maklumat anda, domain .my dijual dipasaran dengan harga RM120.00 dan dalam progam yang dianjurkan oleh 1MYID ini anda hanya perlu membayar yuran tahunan pada tahun ke-2 dan tahun seterusnya RM20.00 sahaja.

Maklumat Penting : domain ini hanya untuk rakyat Malaysia yang berumur 18 – 45 tahun sahaja. Sila isikan nama penuh seperti didalam kad pengenalan. Segala maklumat yang meragukan dan tidak menepati syarat serta tidak padan daripada maklumat dari Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) tidak akan di proses. Proses tempahan akan mengambil masa yang sedikit lama bergantung jumlah pendaftaran. Domain yang didaftar tetap akan diberi secara percuma. Sila gunakan promotion code "belia"

Sesiapa yang berminat nak dapatkan domain percuma ni boleh cek dulu nama domain yg kamu mau di Ruangan ini


Untuk maklumat lanjut jom baca blog Coklat Yes Di SIni dan pastikan kamu baca & ikut apa yang dia terangkan dengan teliti sebab kalau salah step akan menjejaskan pendaftaran domain anda..

Entry juga boleh membantu kamu yg mau daftar domain dot my


Untuk entry diatas credit buat coklat Yes...










14 comments:

  1. wah mcm nak jugalah!

    ReplyDelete
  2. huaaaaaaaaaaa ena dah ada domain... kalau tahu, tak payah buat lagi masa haritu.. tapi tak mengapalah

    ReplyDelete
  3. Meriahlah nampaknya lepas ni semua berdomain dot my.. =) DONE!

    ReplyDelete
  4. belum bersedia pakai domain lagilah...

    sebab deqla tak boleh terjah blog nur nanti...huhuu

    ReplyDelete
  5. kalau lebih 45 tahun dah tak boleh dah kan??hehehe

    ReplyDelete
  6. kalau lebih 45 tahun dah tak boleh dah kan??hehehe

    ReplyDelete
  7. wah baru solehah sedar yg akak dah tukar domain ye. solehah xleh nk tukar domain lg sbb byk benda yg kne difikirkan. nt2 la ble da msa yg ssuai, solehah tukar... terima kasih akak sbb share info ni :)

    ReplyDelete
  8. kalau rsa nk bt blog bisness myb baru buka untk dot my kot ^_^

    ReplyDelete
  9. Sedeh la kalo sebut.psl domain ni...huhuhu

    ReplyDelete
  10. dah dpt tp nak tuko cne lak tunggu ke

    ReplyDelete