Followers

Thursday, January 17, 2013

Home » GA Januari 2013 Nurul Yui

GA Januari 2013 Nurul Yui

Assalammualaikum...

♥cOraT cOret NusHA ♥
Klik Header Untuk Join

Join Ga By Yui...GA Januari 2013 Nurul Yui..Dah lama tgu Yui untuk lancarkan(**pergh mcm perang) Ga ni...So Hari ni MV join...Sebagai tanda sokongan...


Syarat-syaratnya :

1) Buat entry dengan tajuk " GA Januari 2013 Nurul Yui"
 dan linkkan ke entry

2) Letak gambar yang disediakan

3) Bina ayat berdasarkan gambar
yang mampu mencuit hatiku, akan dipilih

4) Dah siap, hantar link penyertaan di komen entry ini sahaja
sebelum bertukar tarikh 19/01/2013

5) Sila patuhi syarat yang sangat mudah seperti di atas


Sin Chan : Kika Sayang bagi lah sin chan masuk pleaseeeeeeeeeeee!!!
Kika       : Tia buli geng...sape suruh kau nakal..kacau2 sa...kan C Yui kasi denda kau tidur di luar...kau rasalah....
Sin Chan : "jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu...tapi akan ku ukirkan namamu guna kuku dinding rumah yui ni.."( tajuk lagu -Terukir di dinding )
Kika       : Oh sweetnya....tapi apa pun tak boleh lah sin chan..sebab kunci sangkar ni Yui yang pegang...
Sin Chan : "sampainya hati mu Yui...buat ku begitu...kau denda aku...terduduk di situ...entah mengapa Yui...ku rasakan kau seakan mencemburui aku & Kika..."(nyanyi lagi kali ni tajuk lagu SampaiNya Hatimu YUi)
KikA       : "Sayang apa khabar denganmu...ku di sini duduk di sangkar...ku tahu kau sejuk diluar..tapi ku kau takkan berubah..kerna ku tetap utkmu...."

Hahahaha....apa punya dialog lah..harapnya dapatlah mencuit hati Yui..hehehe..pemenang GA ni akan menerima 

Jom join ramai-ramai...Tarikh tutup :19.01.2013





25 comments:

Sue PeLik said...

goodluck!!! mv

dya bunga said...

good luck ye mv

AyueJean said...

Macam menarik je GA ni... =D

hazwan hairy said...

gudluck akak...
klo bab mengrang bnda yg blh cuit hati mmg susah sikit..kna amik masa..haha

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha, sorg lg dah wat yui gelak2 ni bc..kih2..suka gak ni =__=

Solehah Shamsuddin said...

hahaha lawak la akak.solehah duk tgk dialog ni pn leh smpai nyanyi2 tau. tp lirik lagu nya mmg kelakar :D

IntaNBerliaN said...

good luck mv... best je dialog tu :-)

Cik Nur said...

semoga berjaya...!!

boni kacak said...

good luck tau awak :)

hafiz hafizol said...

comelnya hadiah ga . haha

BERT said...

gudlak sis!

Kesuma Angsana said...

gd luck ye MV

zila manaf said...

gudluck! hehe

Mimie said...

gud luck....akak pun dh join

ayut said...

good luck MV..tu dia dialog yer ^^

ayut said...

iklan tak kuar..esok yer

nanieybarnieylurviey said...

Hee.. Siap ada lagu lagi tu.. Sian kena kurung kat luar. Hehe

Si Matatajam said...

Gud luck MV

Sally Samsaiman said...

selamat bersegmen kak...hehehe...sally penah dapat kucing hitam tu...join GA jugak masa dapat tu :)

wan nurul hezrina abd halim said...

Gudluk dik

Deqla manjew said...

Good luck! ;-)

Mimie Najib said...

goodluck sis.. sy join juga.. :)

http://hanyadihatiku.blogspot.com/2013/01/ga-januari-2013-nurul-yui.html

Misz Mieza said...

Goodluck Mv! Apa hadiah tu arr ? Macam cumil bah pla.. Hehehe..

smilenajah93 said...

amboi , jiwang karat tul kucing tu ! hahhaha

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

gud luck mv