Followers

Wednesday, June 7, 2017

Home » » Lamp Chop Homemade

Lamp Chop Homemade

Tiada brokoli...apa yang ada di peti ais pakai jak
Assalammualaikum...

Lamp chop homemade menu berbuka semalam...sebenarnya nda rancang pun mau makan ni...Kisahnya MR Velentine order lagi daging kambing..katanya nda puas makan hari tu...Mr Velentine rindu nasi katanya...

Sepanjang puasa ..baru 2 kali makan nasi...hihi sebab wife dia ambik kesempatan diet jadi semua kena ikut...itulah yang terhasil lamp chop ni..kononnya x mau makan nasi..tapi kan bila nampak suami makan nasi tue..dengan sambal tuhau..terus makan jugalah sikit hahaha....

walaupun lamp chop MV ni tak semegah yang di restoran....tapi yang penting ikhlas dari hati ...chewah....hari ni menu berbuka belum terfikir....kita tunggu lah ilham kejap lagi 

8 comments:

  1. Menarik.. Sha pun jarang makan nasi waktu berbuka.. Kalau balik umah MIL baru makan nasi..

    ReplyDelete
  2. Rajinnya wat western food.. Cam ni pun dah sedap tu..

    ReplyDelete
  3. up la caranya.. hahahahahha kuah kuah x reti nak buat

    ReplyDelete
  4. Feeling restaurant barat kan..hihi..
    Hasil masakan sendiri juga yang sedap..

    ReplyDelete
  5. Wah nampak macam sedap saja hehe. Salam blogger sabahan :)

    ReplyDelete