Followers

Thursday, June 1, 2017

Home » » "Giveaway Raya by Mrs Pip"

"Giveaway Raya by Mrs Pip"

Klik Banner untuk join 
Assalammualaikum...

 "Giveaway Raya by Mrs Pip" ...support kak Pip ....MOod rajin join GA...

Giveaway Raya by Mrs Pip ni bermula pada hari ini, 1st June sehingga 24th June, 2017 ....

syarat-syarat Giveaway Raya by Mrs Pip ni sangat mudah :-

1/ Buat tajuk "Giveaway Raya by Mrs Pip" dan letakkan banner di entry tersebut, dan backlink-kan semula

2/ Follow blog Mrs Pip

3/ Follow Google+ Mrs Pip

4/ Kongsikan (secara ringkas) pengalaman terindah di Bulan Puasa yang anda pernah lalui

contoh #1: Pengalaman terindah di bulan puasa saya ialah berbuka puasa bersama Perdana Menteri ...

contoh #2: Pengalaman terindah di bulan puasa yang pernah saya lalui ialah berjaya mengerjakan umrah di tanah suci Mekah ...

5/ dah siap buat entry? jangan lupa letakkan link entry anda di kotak komen di bawah :)

amacam, senang tak syarat syarat yang mrs pip letak? ... syarat ke-4 tu jangan korang abaikan pula T_T rasanya, setiap kita ada memori terindah di bulan puasa kan ....

salah sehelai printed shawl di atas mungkin menjadi milik anda!
so, join Giveaway Raya by Mrs Pip sekarang :)

UNtuk syarat ke4.. Pengalaman Terindah MV di bulan puasa ialah apabila bertukar status dari bujang ke isteri orang pada bulan puasa...tak pernah di buat orang kan..hihi..MV dan suami bernikah pada bulan puasa....

Akad nikah di buat selepas asar...kiranya masa tue dalam jam 5 setengah petang gitu..tak berapa nak ingat haha...yang MV ingat suami...kena lafaz akad nikah 2 kali...hihi...nervous katanya...selepas akad nikah..majlis jamuan diadakan..merangkap buka puasa...

kiranya majlis nikah dan buka puasa lah ni....majlis nya buat di rumah saja..bukan di masjid atau surau...dan majlis kahwinnya dibuat masa raya...itulah pengalaman terindah MV..menjadi isteri di bulan puasa....

8 comments:

  1. wow.. insyaAllah ada masa sy ikut ka kak pip

    ReplyDelete
  2. TQ join ya dear ...
    wah, seronoknya jadi isteri di bulan puasa,
    terus merasa puasa bersama suami ....
    cheers.

    ReplyDelete
  3. DSYS

    SALAM RAMADHAN 10 RAMADHAN 1438 @ 5 JUN 2017

    https://belogsjm.blogspot.my/2017/06/giveaway-raya-by-mrs-pip-24jun2017.html

    ReplyDelete
  4. Wahh.. Rezeki juga tue berkahwin di bulan puasa hehe~~

    ReplyDelete
  5. bestnya kak MV kahwin bulan puasa..hihi
    gud luck kak untuk GA ini

    ReplyDelete
  6. Waa. Berkat tu nikah bulan puasa. Good luck kak ^^

    ReplyDelete