Suri hati Mr.Driver - All About Love

Sunday, December 4, 2016

Suri hati Mr.Driver

baju ala2 wardah 
Assalammualaikum...


Suri hati Mr. Driver...bukan suri hati Mr.pilot yea....hahaha,,,,berangan jap ,,,,,dengan baju ala2 wardah ..tapi i x lah secantik dia....i manis jer...oh oh oh ...larik,,,perasan betui MV kan...


ni lah mr.driver MV
Tahniah buat Mr Velentine..Sebab akhirnya selepas 11 tahun ..dia dipanggil berkhidmat dalam perkhidmatan awam.... walaupun kontrak..tapi bersyukur sebab bukan mudah dapat kerja kerajaan ni....

Dia ditawarkan pemandu kenderaan H11... 1.12.2016 haritu dia dah mula lapor diri..Tahniah my lovely husband ..kerja baik-baik ya.....

**tajuk tue macam apa jer kan

6 comments:

  1. Alhamdulillah. 😍

    Smemoga ada keberkatan dalam urusan harian kita menjemput rezeki 😁

    ⛔⛔ Jemput singgah blog mazni & komen. Komen terbaik akan memenangi RM50 setiap bulan ⛔⛔

    ReplyDelete
  2. Sbb tajuk tu sy tertarik nk baca...hehe..anyway..tahniah

    ReplyDelete
  3. la ingat tajuk drama baru..
    pandai betul mv ni
    warda ni pon comey.. natural beauty :)

    alhamdulillah. tahniah buat mr valentine
    betul tu mv bukan mudah skrg nk dot kja gomen
    sebelas tahun lama tu.tp tak mustahil kan kalau dh rezeki..
    sy ni asyik lah dok renew spa 8..

    ReplyDelete
  4. hi si manis warda...eh MV =p

    ReplyDelete
  5. hahahahahah... ingt kan mubi td .. comel mv ni.. btw tahniah, moga dipermudhkan. rezeki Allah

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Tahniah buat MR. V..
    Sama job dengan suami Sha.. hehehe..
    Banyak pula yg Sam kita nie ye MV..

    ReplyDelete