Followers

Saturday, December 31, 2016

Home » , » Attitude

Attitude

Assalammualaikum...

Attitude,,,memainkan peranan...macam mana penerimaan orang terhadap kita dan macam mana kita boleh menyesuaikan diri dalam masyarakat...Kenapa tiba2 bercakap pasal sikap???

Bukan apa ..hairan bah dengan orang sekarang ni...suka jangan berjanji tapi tak tepati..yang paling tak best tue...bila tak dapat tunaikan janji ..cipta alasan yang akhirnya makan diri sendiri...

Yang buat orang lain susah nak percaya lagi....seboleh2nya kalau MV boleh jujur bagitau..memang MV terus cakap kalau betul termungkir janji...sebab takmau orang fikir nda bagus...

korang pula mcm mna...(selamat tahun baru 2017..) penghujung tahun 2016..semoga tahun depan yang akan mendatang memberikan kita sinar kebahagiaan dan masa depan yang lebih baik.amin

3 comments:

  1. selamat tahun baru 2017.. :)
    terima kasih sebab rajin singgah dan komen blog MF...

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru MV..x palaj, kita cuba jadi yang terbaik.memang susah nak puaskan hati semua orang

    ReplyDelete
  3. samalah dengan Sha..
    termungkir janji, bagi tahu je perkara sebenar..
    bukan susah pun..yang penting jujur kan mv..

    ReplyDelete