Followers

Tuesday, September 6, 2016

Home » » Jogging At Teluk Likas

Jogging At Teluk Likas


Assalammualaikum...


not bad...220 kcal terbakar
First time jogging...selalu rancang tak pernah lah jadi.Tapi kali ni menjadi.Asbabnya adalah sebab berat suami pun makin bertambah .So MV terus download Fit App ni...senang untuk tau berapa jauh ita lari dan berapa kalori yang terbakar....

Cubaan pertama gps tak ter"on" maka  distance tak terekod..hanya terekod masa ....41 minit 56 saat,,,cubaan pertama....oklah lari with anak2....syukur juga ada adik MV..jadi wani syamimi ayu dia tengok...

MV abang haikal dan suami..jogging....dorang cakap MV bagi tinggal dorang..hahaha...mungkin dorang belum biasa...MV dah terbiasa ikut run..jadi mungkin sebab tue fit sikit..sikit jak...hahaha

budak penat sebab jogging
Semua mandi peluh dan kepenatan....dan yang paling penat syamimi...masuk kereta jer terus menyusu..lepas tue tertidur...nanti kita jogging lagi...

1 comment: