Followers

Wednesday, September 14, 2016

Home » , , , , » Suamiku Ofisboy Aka Driver

Suamiku Ofisboy Aka Driver



Assalammualaikum....

Suami Aku Ustaz.. I Love You CIkgu ...Sayangku Kapten Mukhris.. Abang Bomba I Love You .... dan terkini tunang ku Encik Inspektor Penjara....hahaha semuanya penajwat awam..rasa lucu pula.... lepas ni ada kah yang nak buat isteriku librarian..hahaha//

Kalau MV yang buat novel... Suamiku Ofisboy aka driver ada yang nak baca kah hahaha... kalau diolah dengan baik rasanya ada kot hahaha...berbangga dengan suami MV,,,walaupun tak berpangkat dan gaji tak sebesar mana...pengorbanan dia mencari nafkah untuk kami sekeluarga amat dihargai....

Tak kisah lah.. siapa dan apa kerja suami atau isteri,boyfirend atau girlfriend, tunang kamu...yang penting.halal dan nawaitu tue ikhlas dalam melakukan pekerjaan .....


4 comments:

  1. Pulak dah tajuknya!! Hahahaha! Macam-macam sekarang. Semua penjawat awam pulak tema. Aduhai :D

    ReplyDelete
  2. Hahaha.. Okay gak tu MV..
    Asyik suami je..
    Ce buat, Isteriku Librarian.. kan..
    Takpun Isteriku Cikgu.. Hahahaha..

    ReplyDelete
  3. macam-macam tajuk dah..hehe

    kerja apa tak kisah pun kan..yg penting ikhlas insyaAllah dimudahkan dan dimurahkan rezeki kan :D
    paling penting happy !

    ReplyDelete