Followers

Thursday, September 29, 2016

Home » , , , » air lemon chia seed

air lemon chia seed

air Lemon + chia seed
Assalammualaikum...

Air lemon + chia seed untuk minuman  MV sekarang ni... chia seed ni sesuai untuk orang yang tengah nak turunkan berat badan...orang cakap ini salah satu inisiatif MV...korang ada ambik ker chia seed ?air lemon?

Apa komen korang...adakah berkesan?

sedikit info tentang chia seed


3 comments:

  1. Siqah nak buat air lemon dari sehari2 tapi tak buat2. Huhu. Pernah dengar chia seed. Katanya untuk kurangkan berat badan kan. Tak tahulah keberkesanannya. Kalau air lemon dah biasa dengar.

    Botol air kita sama warna ❤️

    ReplyDelete
  2. Sha ada chia seed nie tapi.. tak makan2 lagi.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. rajinnye buat..macam selasih je ke rasa dia?

    ReplyDelete