Followers

Tuesday, May 6, 2014

Home » , , , , » Gatal Gusi

Gatal Gusi

Assalammualaikum...
geram tgk mimi ni
gatal gusi geram last2 gigit bibir sendiri
baby2 nape comel sangat

comel nya dia


Tue penuh dengan gambar syamimi in the house....alhamdulillah makin membesar dengan sihat cuma batuk tak baik lagi...perubahan cuaca...dan kerap kali dicium abg kakak buat adik ni kena jangkitan virus..huhu....

Skg baby ni tengah gatal gusi...MV belikan toys yg untuk baby bites tapi syamimi tak mo...hihi...alih2 tangan n bibir jadi mangsa....oh ya skg syamimi berusaha untuk merangkak tinggall perut jer tak le nak angkat berat kot....

Tak sabar nak tengok dia merangkak..hihi...tak sabar juga nak tunggu dia pandai jalan....alhamdulillah sekejap jer dah besar anak mama ni..

**nak g hantar abg haikal n kakak ayu


7 comments:

  1. bulatnya pipi...memang comel...hehe

    ReplyDelete
  2. comelnya... geram nak cubit2 pipinya tuuu

    ReplyDelete
  3. lama tak singgah sini..tembamnya pipi dia..kalau kena cium ni mesti best

    ReplyDelete
  4. aloloo..macam anak cina..
    dahlaa pipi gebu macam pau..>_<

    ReplyDelete
  5. Mcm anak cina tau syamimi ih...geram aje tgk..aishhh

    ReplyDelete