Followers

Monday, May 12, 2014

Home » , » Kesayangan Kami

Kesayangan Kami

Assalammualaikum...

cumil mcm mama..hihi

bila nak panjang rambut syamimi ni
Kalau senyum sangat comel.
Inilah dia Waznah Syamimi...kesayangan kami semua....pantang tengok dia bukak mata...masing2 sibuk nak ciumlah..nak bawa main...nak peluk..nak dukung...dan yang excitednya si baby ni boleh layan semua tue,,,

Syamimi Oh Syamimi....tau2 jer dia skg kesayangan kakak,abg,mama dan babah....mmg suka sangat kalau diberi perhatian....dan satu yang MV suka tengok anak2 Mv melayan syamimi ni ialah HaikalAyuWani akan jaga adik dorang ni kalau MV mandi,cuci kain ataupun masak...

Kalau dia tak lapar or mengantuk mmg dia takkan nangis....tapi kalau dia ada simpton2 kedua2nya mmg haru biru kakak dan adik..macam gaya dorang buat..macam2 lagu dorang nyanyi...tapi akhirnya tetap nda mo diam....hihi...

Kdang2 bila tengok syamimi ni kan..terus MV nampak sifat tanggungjawab dan kematangan kakak dan abang dia..

Semoga anak2 MV akan menyayangi satu sama lain sampai hujung nyawa mereka..amin

6 comments: