Followers

Monday, May 12, 2014

Home » , » Istimewa Hari IBU??

Istimewa Hari IBU??

Assalammualaikum..

Semalam sambutan hari ibu...makanya ramailah yg update di laman2 sosial dan ramai lah juga yang berbalah dek kerana aqidah....sebenarnya susah nak cakap...hihi sebab malas nak serabutkan otak....bagi MV kalau depa nak sambut biarkan depa sambut..

Pada yang tak nak sambut tue tak yah lah nak menyirap dengan ucapan dan gambar2 yang diupload...biarkan mereka dengan pandangan mereka..kita hormat menghormati lah sesama sendiri...

Ceh macam pensyarah konon..hahaha..sebenarnya nak cerita istimewanya hari ibu???MV rasa tiap2 hari pun hari ibu..dan disetiap hari itulah pelbagai keistimewaan yang menanti..cuma kita percaya atau tidak jer...

Gelaran ibu itu sendiri sudah buat anda istimewa dihati anak dan suami...tugas sebagai ibu yang harus dipikul itu jugalah yang memberikan kamu keistimewaan yang tersendiri,,,bukan semua orang seistimewa(Pergh ada kah perkataan ni) tetapi kamu adalah yang teristimewa untuk menerima keistimewaan ini..

Berapa banyak istimewa dah...hahaha....bagi MV menjadi seorang ibu,suri rumah dan wanita bekerja tak membezakan MV dari ibu2 yang lain...MV jaga anak,basuh kain masak dan buat semua kerja tue tanpa perlu balasan..

Cuma terima kasihlah encik suami Mr Velentine kerana membantu MV semalam dan hari2 sebelumnya...

Percaya atau tidak tiap2 hari adalah hari ibu..sebab pastinya ibu pelengkap segalanya kan...cerita hari ibu Mv semalam takda sambutannya...just masak Tomyam Ayam untuk my VelentHaikalAyuwani....

MV ni tak pandai masak sangat...masak pun malam n weekend jer..so waktu cuti2 mcm ni mmg dimanfaat kan untuk anak2 dan suami merasa air tangan isteri dan ibu mereka...sebab MV tau mesti ramai yg ingat ibu bekerja ni tak masak di rumah...

Tapi ingatlah bukan semua macam tue...ok..bye...(**bebelan MV jer)

6 comments:

  1. bagi saya memang la hari2 hari ibu..tapi hari2 ke kita dapat hadiah best??hehehh..biar lah satu hari ni kita diraikan..kalau hari2 sama je tak rasa seronok pun..saya suka hari ibu.tapi tu la..masing2 ada pendapatnya sendiri..

    ReplyDelete
  2. hurm..pelik laa kan sekang neh...
    mcm2 pulak yang tak boleh. banyak yang tak boleh dari yang boleh/ huhuhu

    ReplyDelete
  3. Betul tuh mv..kalo yg nk celebrate tuh biarla...masing masing de pendirian..kalo kita bertekak pun xgunekan...jnji msing msing tau

    ReplyDelete
  4. saya tak pernah sambut hari ibu. Dan bagi saya setiap hari merupakan hari ibu.

    ReplyDelete
  5. kan msing msing punya pendpt
    cra memasing.
    nway selamat hri ibu. buat mv.
    mv blom umur 30 ank dh 4 bestnya
    murah rezeki anak mv :)
    nti nk pencen anak dh besr2 .. bestnya (:

    ReplyDelete