Followers

Sunday, August 20, 2017

Home » » Selesai Cabut Gigi

Selesai Cabut Gigi



Assalammualaikum....

Alhamdulillah ..selesai misi mencabut gigi syamimi pada 15.08.2017 haritu..dengan prosedur cabutan dengan minum ubat tidur dahulu....walaupun dia tak tidur tak mamai....Doktor Leong buat keputusan untuk cabut 2 giginya sahaja dulu...

gigi yang akar tertinggal dan gigi yang bersebelahan sebab dah goyang..walaupun dia menangis..tapi MV puji syamimi..dia memang kuat....nangis pun dia benarkan doktor untuk suntik bius...

selepas cabut gigi....doktor puji syamimi..dia cakap syamimi ni pandai dan berani...kena paksa sikit masa cabut tapi syamimi taklah terlalu nak melawan..so prosesnya berjalan lancar...

bulan depan akan jumpa lagi doktor Leong selepas ni....Syamimi pun happy...kalau tanya sakitkah cabut gigi...dia jawab"sakit..jarum dia panjang...tapi doktor bagi strawberi dulu kan...sakit macam kena gigit harimau " hahaha

see jawapan orang trauma..tapi bila cakap nnt kita jumpa doktor lagi...dia laju jer jawab...mau...adik mau jumpa doktor lagi..

2 comments:

  1. memang masa mula-mula nak cabut gigi tu memang takut sangat sebab sakit tapi lepas dah gigi tu kena cabut ndak rasa sakit sudah..

    ReplyDelete
  2. Cik akak yang tua berabad ni pun takutkan doktor gigi..haha

    ReplyDelete