Malaysia Vs Thailand Final Bola Sepak Sukan Sea 2017 - All About Love

Tuesday, August 29, 2017

Malaysia Vs Thailand Final Bola Sepak Sukan Sea 2017

Assalammualaikum...


Penentuan Ibu segala Pingat untuk sukan sea 2017....Malaysia Vs Thailand Final Bola Sepak Sukan Sea 2017 pada hari ni 29.08.2017 bertempat di Stadium shah Alam...sebelum perlawanan lagi dah banyak kontroversi..

Peyokong Bola Sepak Malaysia ramai yang tak dapat tiket...lepas nak beli tiket kena beratur...dah beratur tup2 tiket habis..dah tu boleh pulak limit tiket seorang 5 tiket aduyai...dah habis tiket tue..bolah pulak ada yang jual tiket dengan harga yang lebih mahal...

Ada-ada saja kan...tapi tahniah buat pasukan Sukan Sea Malaysia yang dah berjaya mencapai target 111 pingat emas...tahniah...kalau menang lagi bola malam ni lagilah gumbira yang amat....

Jom jangan lupa temujanji kita ya malam ni...di rumah masing2...sapa yang kat Stadium.Behave ya...



2 comments:

  1. tabah betul demi nak tengok secara live, sanggup tidur kat stadium. takde rezeki nak menang. kesian goalkeeper tu, dia pulak yang disalahkan

    ReplyDelete
  2. adui kak nda la sha minat tgk bola, smlm ttgk juga sbb tv siar itu ja, jd d jdkn cerita bteriak bahh haha..heran adik2 sha tu..mngalahkan juruhebah ja..sbb bikin gerigitan

    ReplyDelete