Merdeka!Merdeka! Blogger Contest by Lazada - All About Love

Friday, August 25, 2017

Merdeka!Merdeka! Blogger Contest by Lazada




Assalammualaikum...


Merdeka!Merdeka! Blogger Contest by Lazada bermula dari 25 hingga 31 Ogos 2017 dan hadiah Utama bernilai RM600 Voucher Lazada dengan hanya menjawab 3 soalan mudah sebagai syarat penyertaan:-


a. What do you love about being Malaysian? 

Kenapa MV bangga menjadi seorang Malaysian???Keharmonian,perpaduan dan toleransi sesama rakyat Malaysia yang membuat kan MV bangga menjadi rakyat Malaysia.

Mengambil contoh kepelbagaian Kaum di tempat MV tinggal sekarang negeri Sabah yang pelbagai etnik..berbeza agama berbeza budaya namun mampu hidup dalam perpaduan dan harmoni..

Lahir sebagai anak kacukan Cina Bisaya mengajar MV erti perpaduan dan menghormati kaum lain.Biar berbeza agama namun hubungan keluarga tetap erat..bersama menyambut perayaan Tahun Baru Cina,Sambutan Hari Raya, Christmas....

Biarpun kita berbeza agama dan bangsa..tapi rakyat Malaysia berkongsi makanan yang sama.Nasi Lemak makanan Melayu tapi digemari juga oleh bangsa lain,Roti Canai makanan india menjadi kegemaran semua, Dimsum makanan cina tapi menjadi pilihan bangsa lain Juga..

Pendek kata Kepelbagaian yang ada Di Malaysia Membuatkan MV berbangga menjadi Rakyat Malaysia ,,,, Malaysia Boleh,,,Negaraku Sehati Sejiwa..

b. Choose your favorite local brand here : http://www.lazada.com.my/malaysian-brands/


Jenama tempatan Pilihan MV ialah Rangkaian Produk Safi.

c. Select two products from the Malaysian brand(s) that you love. The article must contain screenshots of the products mentioned.


Shampoo Safi Shayla ni memang MV guna sebab sesuai untuk wanita bertudung.



Mv guna ni sekarang....MV suka sebab menggunakan ekstrak buah-buahan

Sekarang Lazada tengah ada Merdeka! Merdeka! Sale !! jom tengok di (http://www.lazada.com.my/merdeka-sale/) bermula dari  25 ogos hingga 31 ogos 2017 (di mana anda akan boleh mendapat diskaun istimewa sehingga 80%)

Kalau Korang nak join contest ni ..jom..dah siap isi borang di  http://lzd.co/MBC2017 


5 comments:

  1. assalammualaikum =D lama ju nda on9 blog, rindu bw sini =D btw all the best dan salam kemerdekaan sis =D

    ReplyDelete
  2. meriahnya contest merdeka sale kali ni. all the best msvalentine!

    ReplyDelete
  3. Gudluck contest ni jemput singgh blog sy http://www.lokmanamirul.com/2017/08/rose-face-serum-zeeta-produk-terbaik.html

    ReplyDelete