Followers

Tuesday, August 22, 2017

Home » » HDMI-Hd DVb -T2 Receiver

HDMI-Hd DVb -T2 Receiver

beli ni ganti astro 
Assalammualaikum...

HDMI-Hd DVb -T2 Receiver sebagai pengganti kepada Astro..Bulan ni masuk bulan kedua MV dah stop langgan astro..sebab kenapa...sebab rasa tak berbaloi bayar tapi siarannya berulang-ulang...

lagipun anak2 asyik tengok kartun....MV beli HDMI-Hd DVb -T2 Receiver ni sebab dia macam MyTv,,,,ada TV1 Tv2 Tv3 alhijrah 8tv Tv9 Ntv7 bernama...ada juga siaran radio...dia macam ada 10 channel tapi MV tak ingat...

Lagipun xda bayaran bulanan ...so MV beli ni masa dapat voucher lazada...dulu pernah beli untuk rumah suami kat kuarters....masa tu macam RM5+..masa MV beli ni harga dia RM6+...dan yang terkini RM7+

Korang2 yang berminat boleh tengok kat Lazada 

4 comments:

  1. Assalamualaikum ms valentisne

    Memang tak berbaloi tengok astro

    bayar mahal mahal

    masa hujan tak boleh tengok

    ReplyDelete
  2. Jimat kan pakai ni... tak yah bayar bulanan...

    ReplyDelete
  3. i need this...rugi btl byr astro ne..tp xda tv bosan pulak.

    ReplyDelete
  4. Tak minat dah Astro.. tak de yang menarik.. huhuhu Asyik ulang2 je..

    ReplyDelete