Followers

Tuesday, August 29, 2017

Home » ole-ole from Langkawi

ole-ole from Langkawi


Assalammualaikum...

Ole-ole from langkawi...comel jer kan burung helang ni...dulu-dulu selalu dapat ni tapi sekarang susah dah mau cari...

Apa kita panggil benda ni ar...anak MV excited sangat sebab burung tue x jatuh ..seolah-olah terbang....sampai dorang tanya.."mama kenapa burung ni nda jatuh...ada magnet kah"

Mama sebenarnya tak reti nak jawab..hihi...korang boleh tolong jawab?

5 comments:

  1. Assalamualaikum Wrmbth

    Selamat pagi dari Maznee

    Dulu ada ole ole burung ni di rumah

    Sekarang entah di mana

    ReplyDelete
  2. wahhh tkesima sa tgk niole2 sb ptama kali !! series unik sa rasa =D

    ReplyDelete
  3. Kalau pergi langkawi memang tak boleh elak dengan helangkan

    ReplyDelete
  4. pergi lgkawi thun lepas mmg still ada jual sana..hehe..ada magnet kot..

    ReplyDelete
  5. lama tak jumpa burung ni..rasa boleh jadi gitu sebab dia berat kat bahagian paruh.

    ReplyDelete