Followers

Tuesday, June 21, 2016

Home » » Syamimi Bila Bergambar

Syamimi Bila Bergambar

Assalammualaikum...
see mulut dia...muncung...
Syamimi...dah besar..suka bergambar..kalau bergambar macam2 gaya..tapi paling suka tengok bab mulut...ada duck face...
mulut juga yang menang
Budak2 buat muka mcm ni comellah...tapi kalau yang dah tua  tak comel mana lah..naik nyampah org hahahaha....
mulut lagi hahaha
Syamimi hari ni sudah 2 tahun 6 Bulan hari ni..21.06.2016....dia sudah semakin pandai...baru-baru ni dia sudah pandai guna kata ganti nama saya..selalu dia guna kata ganti diri dia adik,...tapi akhir2 ni..."ini kunci saya ni"..

Ni mama saya...ini saya punya...comel pula dengar dia cakap mcm tu

4 comments:

  1. Comelnya.. dah besar dia.. nampak sgt dah lama tak singgah sini.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Alahai.. geram pula nengok bibir dia.. kikikiki..

    ReplyDelete
  3. comelnya syamimi.. anak saya pun suka bergambar..

    ReplyDelete
  4. cepatnya masa berlalu. besar dah budak ni

    ReplyDelete