Followers

Monday, June 20, 2016

Home » Mummy Or Daddy

Mummy Or Daddy

Assalammualaikum

sumber FB
Ok ini MV setuju..jadi ibu ni memang kita akan jadi perihatin lebih bab hal anak-anak...kita nak tahu dia buat apa ,dengan sapa, makan apa,kawan dia siapa....dia marah dengan siapa...dia nangis kenapa...

Tapi teringat pula pasal bapa MV...dia punya jenis macam mak2...kita nak jalan dia akan tanya ..dengan siapa buat apa balik jam berapa...n bla bla...

So sebenarnya bukan semua bapa tue jenis mcm bapa yang kat gambar ni...tapi boleh jadi sebaliknya..tapi kalau ibu..rata2 semua mcm ibu jenis yang kat gambar...

Setuju tak ?

6 comments:

  1. huhuhu...ibu sally jenis tak tanya byk kalau dia tau keluar dgn sape..hahahaha

    ReplyDelete
  2. Sy jarang ambik gambar. Tapi suka jugak bergambar ni.

    ReplyDelete
  3. mak ain jenis suka K kan anak2 dia. hahaha

    ReplyDelete
  4. Hehe.. kalau bapa selalunya.. dia tak tanya kita.. dia tnya mak..

    ReplyDelete
  5. Hahah.. Kelakar pulak baca.. tapi mak & abah cikna jenis sama2 concern.. so kalau nak g memana mmg jenuh la nak jawab soalan dua2 orang.. Kihkih..

    ReplyDelete