Followers

Friday, December 18, 2015

Home » Serik

Serik

Assalammualaikum....

Seronok jer tengok kawan2 update entry pasal kucing....MV ni penakut kucing tapi pernah bela kucing...tapi taip kali bela kucing mesti kucing hilang di curi orang...macam baru2 ni anak2 bawa kucing dari sekolah...

Kucing tue nak dibuang oleh tuannya...so MV cakap ok kita bela....sampai kucing tue bunting(mengandung)....bagi makan bagi minum...bagi mandi...tup2 time nak beranak kucing ni beranak di rumah jiran...sebab masa tue MV sekeluarga xda d rumah..kucing MV ni jalan ke rumah orang....

MV memang tau kucing ni ada kat rumah jiran..yang kecik hati jiran tue siap bawa kucing MV dan anak2nya balik ke kampung dan tinggalkan kat sana....Hubby cakap sedih sebab tak nampak pun anak kucing tue...

HUHU...sebab tue MV serik nak jaga kucing....bila dah sayang kucing tue tup tup orang ambik...sedih....korang ada tak pernah jadi kes macam MV

1 comment: