Princess Yang Comel - All About Love

Wednesday, December 23, 2015

Princess Yang Comel

Assalammualaikum..
payah nak ambik gambar dia
macam belalang jer MV tengok Mimi ni

Fokus camera abang

akhirnya dapat juga pose dia senyum
Throwback cerita semalam..Mimi klinik 2 tahun...tinggi 92.5 cm...berat 11.3 kg...ok bmi tak cukup....jatuh ke kuning..sebab berat dia kurang.....nampak berisi tapi bmi tak sesuai....takpa kita makan banyak2 lagi k..janji adik sihat dan aktif....

Semalam ambik ubat cacing...alhamdulillah lepas makan tak nampak pula kesan yang perut dia bercacing..mcm mengantuk lepas makan ubat tu...kesan gatal2 atau ruam...cacing di najis....so perut dia xda cacing lahkan...sape2 orang perubatan sila jawab haha....

MV ni tau berdasarkan pengalaman jer..ker korang tau..cer kongsi..

1 comment:

  1. Allololo.. Comelnya dia bergaya dengan spek mata hitam..

    ReplyDelete